Škola v přírodě Benecko - 6.třídy
17.-24.září 2007

17.9.
Přijeli jsme na školu v přírodě a nastal souboj o pokoje. Po rozdělení pokojů jsme se šli zabydlet na pokoje. Hned na to jsme se šli projít do lesa a porozhlédnout po okolí. Potom jsme dorazili na předem určené místo, kde čekal pan učitel Vacek. Zde byla pro nás připravená hra. Tu hru jsme si moc užili.

18.9.
Dopoledne jsme hráli různé hry, ale strašně pršelo. Po večeři jsme někdo hráli fotbal a někdo šel na houby. Hned potom jsme se šli vysprchovat, ale řekli nám, že bude bojová hra. Vůbec jsme nevědeli, co se děje. Zavázali nám oči šátkem a chytli jsme se za ruce. Chodili jsme venku a pak jsme se postavili do kruhu a sundali šátek. Paní psycholožky nám popřáli hezkou cestu druhým stupněm. Potom jsme zapálili prskavky a každý si přál nějaké přání.
Ped/Psych program
Nejprve jsme krelili po družstvech dům, přičemž každý z družstva měl jen 1 pastelku a nesměli jsme přitom mluvit. Potom jsme měli napsat, co si myslíme, že si o nás holky myslí a naopak. Nakonec jsme zjistili, že si o sobě nemyslíme nic špatného.

19.9.
Ráno jsme se nasnídali a vyrazili v děvět hodin na hru do lesa. Hra nás docela bavila, ale docela jsme se udýchali. Potom jsme šli na oběd a po obědě jsme měli polední klid. Po poledním klidu jsme šli na hru "Africká královna". Trvala nám asi dvě hodiny. Vyrobili jsme si lodě a plnili jsme různé úkoly.

20.9.
Byli jsme na výletě ve Špindlerově Mlýně. Byli jsme se podívat na horskou službu a bylo to moc zajímavé. Odpoledne jsme se byli vykoupat v bazénu. Autobusem jsme poté našli kus mapy, vedoucího k plánkům stroje času. Nyní jsme povečeřeli a těšíme se na diskotéku.

21.9.
Ráno jsme šli do lesa. Pomocí větví a provázků jsme stavěli pevnost. Odpoledne jsme měli velmi zajímavé. Hráli jsme hru, ve které jsme se snažili získat soupeřovu vlaku a zárově%n uchránit tu naší. Když jsme šli do lesa, kde jsme hráli skvělou hru, kterou jsem právě popsal, našli jsme další vzkaz od našeho tajemného přítele, který se ztratil v čase. Večer jsme se podle posledního nalezeného vzkazu vydali hledat další část mapy, vedoucího k plánům stroje času. Po nalezení části mapy jsme se vydali po trojicích zpět do chaty.

22.9.
Potom co jsme se nasnídali jsme šli podle mapy na zříceninu, kde jsme nalezli vzorec stroje času. Cestou zpátky jsme hráli veselou hru. Potom, co jsme přišli do chaty, jsme se naládovali obědem! Po obědě jsme šli ven na hřiště hrát různé hry - fotbal, softbal, vybíjenou a jiné. Večer jsme hledali znaky k šifře, kterou byla napsaná další zpráva ohledně stroje času, kterou jsme ten den našli. Nakonec jsme podle zprávy poslali plánky přenašedlem. Za záchranu nás vědec J.K. sladce odměnil.

23.9.
Dnes byl poslední den naší ŠvP - sportovní den. Nejprve jsme se zapsali na dopoledne i odpoledne na nějakou sportovní aktivitu. Z důvodů pozdního budíčku jsme dopoledne zůstali u penzionu a hráli hry zde. Odpoledne jsme ale včas vyrazili a šli jsme na hřištšš. Den vyvrcholil fotbalový zápasem mezi třídami A a B. Zápas skončil 1:1, poté jsme se navečeřeli a zabalili si. Večer proběhlo rozdělení odměn a na každého se dostala nějaká milá drobnost. Poté následovala závěrečná diskotéka, hezky jsme si zatančili a pak rychle do hajan a ráno domů!

Báseň
Ve skříňce máme hrušku,
Kačka to píše a má v ruce tužku,
modifikátor najdeme,
na sluníčku se sejdeme,
u Kapličky ležel dopis,
byla v něm mapka i přesný popis,
k obědu jsme měli knedlíky,
ale na hřišti jsme měli hlad veliký,
viděli jsme pevnost,
přešli jsme k ní přes most,
učitelé našli houby,
a ostatní bolí klouby,
na tobogánu to bylo prima,