Škola v přírodě Benecko - 5.A,B

Sotva jsme přijeli,
obídek jsme dostali.

Pokoj jsme dostali
a hned jsme si vybalili.

K bazénu jsme došli včas,
husí cesta přemohla nás.

Když jsme došli sem,
vrhli jsme se ven.

Po večeři jsme losovali,
Družstva jsme udělali.

Červíci- Vojta, Vašek, Nikola, Kamila, Anička, Kačka, Andrea

Neděle 10.6.2007
V neděli jsme udělali túru na Přední Žalý. Šli jsme okolo hotelu Kubát. Všichni ( až na malé výjimky ) jsme šilhali vedrem. Odpovídali jsme na různé jednoduché otázky a naše družstvo vyhrálo. Na rozhledně Žalý byl krásný výhled na Krkonoše. Když jsme se vraceli, začalo trochu pršet. Než jsme dorazili domů, přestalo pršet. Večer jsme měli bojovku, kterou někteří malinko zkazili.

Tři Sněhurky a pět Trpajzlíků – Tereza, Adam, Tom, Ondra, Veronika, Nasťa, Petr, Marek

Pondělí 11.6.2007
Dnes byl celkem volný den. Dopoledne jsme hráli fotbal, vybíjenou, a také frisbee.
Najedli jsme se dobrého oběda na přání nás dětí jsme šli do obchodu. Protože bylo vedro, navštívili jsme bazén v Penzionu Vila. Večer měla program skupina číslo 4.
Bylo devět hodin a tak šupky hubky do postýlky.

Zombíci – Prokop, Marek, Filip, Zdena, Aneta, Katka a Petra

Úterý 12.6.2007
Bylo úterý ráno a my jsme měli o půl hodiny dříve budíček. Vůbec se nám nechtělo, ale těšili jsme se na huculské koně. Ve vedru jsme vyšli na 5 km dlouhou túru. Když jsme přišli na farmu, viděli jsme kozy, skotský náhorní skot a hlavně koně. Ve skupinkách jsme vyjeli na 5-minutouvou trasu. Ostatní zatím seděli na terase, hráli si na hřišti, nebo si koupili něco v místní hospůdce. Pak jsme šli zpátky, všem se to líbilo. Bolely nás nohy a tak jen ti aktivní, kteří mají výdrž, se šli po obědě vykoupat. Ostatní si hráli u chaty.

Limetky – Soňa, Kája, Kiki, Tom, Dan, Adam, Niky a Bára

Středa 13.6.2007
Ve středu 13.6. jsme po snídani šli do lesa, kde každá skupinka stavěla trpasličí města. V polovině stavby začalo pršet a jako naschvál skončilo před tím než jsme odešli. Když jsme se naobědvali, byl polední klid a po něm hra s 6 úkoly a po ní ŽETON. Při té hře se většina žetonů ztratila. Všichni jsme se zasmáli a po večeři jsme hráli hru PANTOMIMA. Když jsme skončili, poslechli jsme si pohádku Mikolášovy lapálie a pak šli spát.

Pijavice - Nina, David, Honza, Katka, Adéla, Josefína, Veronika, Bára

Čtvrtek 14.6.2007
Dnes nás vzbudili o půl hodiny dříve, protože jsme měli jet na Sněžku. K snídani byly rohlíky s paštikou. V 8:00 přijel autobus a jeli jsme tříčtvrtě hoďky. Dojeli jsme do Pece a šli asi 5OO m k dvousedačkové lanovce. 12 minut jsme jeli na mezistanici Růžová hora a po přestupu 13 minut až na Sněžku. Nahoře jsme byli asi 30 minut a potom jsme scházeli asi 2 km dolů.Od Sněžky jsme šli přes Luční boudu a Výrovku do Pece - asi 12 km. Vrátili jsme se v 16:45 a měli jsme volno až do večeře. Dali jsme si svíčkovou a čekali jsme na večerní program. Nejdříve jsme hráli kufr na družstva a vyhrálo družstvo Zmrzlíků. Družstvo Zombíků vymyslelo opičí dráhu poslepu. Byla to sranda. Dnešek se nám líbil.