Deník lyžařského zájezdu na Benecko 2007
3.-10.ledna 2007

Středa 3.1.2007

Náš první den se vydařil. Ráno jsme měli sraz v 7:15 před školou. Autobusy přijely včas, jen jsme měli problémy se zavazadly, ale to jsme zdárně vyřešili. V 11 hodin jsme přijeli, náš penzion byl blízko. Zanedlouho již byla všechna zavazadla u nás. Objevili jsme naše krásné pokoje. Pak jsme se ubytovali a ve 12 hodin šli na oběd. Oběd byl velmi chutný a výživný. Po obědě jsme měli polední pauzu a poté jsme šli lyžovat. Byli jsme moc rádi, když jsme viděli sníh. Už jsme v něj ani nedoufali. Lyžování bylo dobré a dlouhé. Moc jsme si to užili. Jeli jsme zpátky na hotel a pak jsme měli večeři. Byla též velmi chutná a vynikající. Už se moc těšíme na zítřek.

Tomáš Skýpala a Matouš Zíka 9.A

Čtvrtek 4.1.2007

Dnes ráno jsme jeli na novou čtyřsedačkovou lanovku. Bylo to skvělé až na to, že sedačky byly mokré a sníh hluboký. Pak jsme šli na oběd. Po poledním klidu jsme šli pro změnu lyžovat. Lyžování bylo vzrušující (jako obvykle). Poté byla večeře, která nám chutnala. Po večeři jsme měli možnost jít ještě na večerní lyžování. To nám však instruktoři dovolili pouze na hodinu, což se některým zdálo málo, když už se nasoukali do toho lyžařského oblečení.

Terka Zindulková, Majda Žežulková a Barča Málková 5.C

Pátek 5.1.2007

Ráno 5. ledna nás vzbudil (alespoň některé) budíček v 8.00. Snídani jsme uvítali líp (především omelety). Po jídle jsme výjimečně nešli na sjezdovku, ale na procházku. Když jsme byli zmrzlý a měli jsme promočené boty, nastoupili jsme cestu zpátky. Když nás učitelky dovedly až na hotel, k obědu jsme se nadlábli knedlíky a houbovou omáčkou. Po obědě "klidný" polední klid a po něm příprava na sjezdovku. Na sněhu jsme ovšem jezdili jen ze třetiny - druhé dvě třetiny zabrala voda a tráva (všichni se snažili nespadnout). Ten, kdo se nevysekal na sjezdovce, tomu se to povedlo při cestě zpátky. Opět jsme si vyvěsili oblečení a odebrali se na večeři. Po večeři jsme se příjemně bavili = zpěv, pingpong, kulečník atd. A nebo nebavili = ležet na posteli a nudit se. Potom večerka ve 21.00 a spánek.

David Mládek, Prokop Zbořil 5.B

Sobota 6.1.2007

Prší, prší, jen se leje,
kam učitelé zase jdeme?
Jdeme na mokrou túru,
dlouhou jako lagunu.
Do lesa si zajdem také,
sněhová koule praští pány učitele,
a pak jdeme zase domů
a tam nás čeká sváča,
zasloužená za tu túru.
Po večeři přijde horská služba
a poví nám, jak se chovat na horách.
A teď už je večerka
a už čeká postýlka.

Kateřina Nekovářová, Adéla Pěnkavová 5.A

Neděle 7.1.2007

Když jsme se ráno probudili a podívali jsme se z okna, zjistili jsme, že už není žádný sníh. Byla neděle, takže nám paní učitelky a páni učitelé řekli, že snídaně bude o půl hodiny později. Místo dobrého poledního lyžování nám učitelé vymysleli náhradní program, ve kterém se družstva snažila zahrát známou scénu z typické pohádky. K obědu jsme měli nudličkovou polévku a svíčkovou. Odpoledne jsme za zbylé peníze za permice šli na bowling. Všechny skupiny vyrazily před nebo po bowlingu na procházku. Po večeři, ke které byla sekaná s bramborovou kaší, jsme zjistili milé překvapení. Devátá třída nám na večer připravila diskotéku. Diskotéka proběhla v pořádku a byla skvěle organizována.

Vojta Mirovský, Marek Šimák 5.B

Pondělí 8.1.2007

Ahoj,zdraví Vás lyžaři! Až nato, že tu od 3. dne není sníh. Je nám líto, ale my jsme řekli NE! Oběd jsme měli dřív, protože jsme jeli do Špindlerova Mlýna a byli jsme tam až do večera. Celý den jsme chodili jen po horách. Během naší procházky jsme se šli podívat do Svatého Petra, potom jsme šli do Špindlerova Mlýna a většina si koupila rohlík a další sušenky, protože jsme měli hlad. Ale učitelé nám říkali: "Budete mít na Špindlerovce sladké překvapení!" Když jsme si něco koupili, tak jsme jeli na zmíněnou Špindlerovku, kde byla menší vichřice. Když jsme přišli k boudě Špindlerovka, oznámili nám učitelé sladké překvapení, které bylo: horký čaj a zmrzlinový pohár (veselý klaun). Naše spolužačka Anička Tučková dostala větší pohár, protože měla 11. narozeniny, dne 8. ledna. Tento den zavírala večeře, která obsahovala knedlíky plněné marmeládou a polité výborným, ale opravdu výborným tvarohem.

Hezký den Vám přeje Hanka Maštovská a Anička Tučková 5.A

A my deváťáci jsme se vydali na túru do Vrchlabí. Stejně jako páté třídy jsme dostali oběd v 10:45. Poté jsme odešli na naši túru. Po cestě jsme si vyběhli na kopec Žalý podívat se na rozhlednu. Po příchodu do Vrchlabí jme dostali asi na hoďku rozchod. Zpátky do hotelu jsme se dostali autobusem. Po večeři jsme si zahráli pár kolektivních her.

Bára Kočovská 9.A

Úterý 9.1.2007

Dopoledne v korálkárně
Výlet do korálkárny a muzea Krkonošských řemesel byl zábavný a poučný. V korálkárně jsme se dozvěděli, jak se vyrábí korálky i různé figurky, jak se stříbří a barví. Udělali jsme si i z korálků hvězdičky. V muzeu jsme se dozvěděli, jak se dřív žilo, že se už i dřív vyráběla zmrzlina. Dopoledne bylo velice zajímavé.

Anna Slováčková 5.C

Odpoledne na Žalý
Dnes odpoledne jsme šli (my páťáci) na rozhlednu Žalý. Vyrazili jsme v dobrém počasí. Když jsme přišli nahoru, bylo zavřeno. Cestou zpátky padla mlha a tma, takže bylo vidět jen na pár kroků. Ale dorazili jsme docela dobře.

Nikita Collardová 5.C

Dnešní den začal úplně stejně jako dny předešlé. Do smrti nezapomeneme na párky, které jsme měli k snídani. Tak jemné a lahodné ... Náš dopolední program naplnily společenské hry týkající se třídního kolektivu a vztahy mezi námi a učiteli. Pak následoval samozřejmě výborný oběd. Po poledním klidu jsme absolvovali naší už poslední vycházku terénem. Skončili jsme samozřejmě v chalupě s občerstvením. Jak jinak? O pitný režim nebyla nouze! Každý spořádal 0,5 litru tekutin. Tím se myslí ovocný džus nebo šťáva. Večeře a následná diskotéka výborně završily náš pobyt na Benecku.