Lyžařský zájezd Benecko
4.třídy, 7.-14.2.2009

Sobota 7.2.2009

Dnes jsme odjeli z Prahy na Benecko v 13.15 hodin. Pak jsme šli pěšky od autobusu cca 1,5 km do chaty. Tam jsme si vybalili a šli na večeři. K večeri jsme měli maso na kmíně s rýží. Pak jsme šli do pokojů, kdo chtěl, vysprchoval se a ostatní měli volno. Pak jsme šli na pohádku a do hajan.

Sofie Belová, Pavel Kašpar, Lada Táborská

Neděle 8.2.2009

Ráno jako obvykle budíček. Následuje snídaně, poté dopolední lyžovačka s rozdělením do družstev. Po skončení lyžovačky jsme se převlékli a šli na oběd. Polední klid. Odpoledne pokračujeme s lyžováním. Po lyžování pořádná sprcha. Všichni se už těšíme na večeři. K večeři máme zapečené těstoviny. A rozdělení do družstev na celopobytovou soutěž. A už jen pohádka a večerka.

Petra Bobková, Anička Havelcová

Pondělí 9.2.2009

Ráno nás vzbudil budíček, šli jsme na snídani Po snídani jsme si uklidili a šli lyžovat a jedna skupina na snowboard. Potom byl oběd: buchtičky se šodó. Následoval polední klid. Po poledňáku jsme se oblékli a první skupina si vzala snowblade. Šlo nám to dost dobřě. Pár dětí šlo v 16 hodin na Dramatický kroužek. Mezi tím byla svačina, následovala sprcha, osobní volno a večeře. Po večeři jsme se připravovali na diskotéku. Potom začala...

Pepa Kaňka, Tomáš Kotrus, Kája Klápová

Úterý 10.2.2009

Ráno jsme se probudili a sněžilo, hurá! Po snídani jsme šli lyžovat a jedna skupina na snowboard. Po dopoledním lyžování následovala zasloužená odměna - oběd. Po odpočinku jsme šli na procházku, na nákup, Na zpáteční cestě z Benecka jsme využili naše kluzáky a celou cestu jsme jeli. Po návratu na nás čekala výborná svačina a za chvíli i večeře. Teď nás omluvte, spěcháme na film Snowborďáci. Děkujeme za pochopení.

Marek Sosna, Ota Rous, Filip Kudláček, Pepa Kaňka

Středa 11.2.2009

Dnes ráno na lyžování měly snowblade Červené karkulky (2. družstvo). Šlo jim to docela dobře. Nebyl sice nejlepší sníh, protože se lepil, ale bavilo nás to. Nejlepší byly takové boule, kterým se říká hopy. K obědu jsme měli rajskou omáčku. O poledním klidu jsme si nacvičovali různá představení. Večer jsme je pak předváděli, potom jsme soutěžíli ve hře, která se jmenuje kvíz.

Ota Rous, František Sedláček, Tereza Rubešová

Čtvrtek 12.2.2009

Je čtvrtek. Dopoledne jsme lyžovali. Třetí skupina byla na snowbladech. Odpoledne jsme si mohli vybrat. Většina šla bobovat a někteří lyžovali nebo snowboardovali. Večer jsme hráli kufr. Před tím jsme losovali startovní čísla a připravovali se na závody. Pohádka dnes nebyla. Večerka byla v 21 hodin a šli jsme spát. Tímto končí náš dnešní deník.

Kája Dolečková, Nela Meresová, Eva Kazdová, Eva Koryntová, Daniel Bulatkin

Pátek 13.2.2009

Měli jsme velké závody v lyžování. Bylo to supr! Nikdo nespadl, ale pár dětí minulo branku. Potom jsme se naobědvali a byl polední klid. Po poledním klidu nás svolali hudbou a šli jsme se oblékat na lyže a někdo na snowboard. Měli jsme volné jízdy. Někdo pak šel jěště na kluzáky. Bylo to skvělé! Potom jsme se navečeřeli. Byla diskotéka a vyhlášení různých soutěží! A pak do hajan! A zítra domů! Hurá!!!

Barča Hronková, Anička Trnková, Verča Zychová

Sobota 14.2.2009

Příjezd ke škole kolem 12.00 hodin.