Lyžařský kurz 4. tříd, Benecko
21.-26.2.2016

První den - 21.2.

V 9:30 jsme vyjeli od školy. Jeli jsme dvě a půl hodiny a dorazili do tříhvězdičkového hotelu Bára. Jako první na nás čekal oběd. Pak jsme si šli vybalovat. Deštivé počasí jsme přečkali ve společenské místnosti. Rozdělili jsme se do šesti družstev - od této chvíle nám začala celolyžáková hra.

Karolína K.

Druhý den - 22.2.

V noci jsme se krásně vyspali a šli jsme na snídani. Během ní jsme se dozvěděli, že kvůli počasí nepůjdeme lyžovat. Naštěstí jsme měli jiný program - cestu na Žalý. Nejdříve cesta vypadala bezpečně, ale později začala být čím dál tím namrzlejší. Když jsme dorazili nahoru, zahájili jsme hru "špióni". Proběhlo pár špionských her a pomalu jsme došli zpět k hotelu. Po výborných boloňských špagetách pro nás měly paní učitelky připravené překvapení. Čekal na nás autobus a za deště nás odvezl do Poniklé. Rozdělili jsme se na dvě skupiny, které se pak vystřídaly v Muzeu krkonošských řemesel a korálkárně Rautis, kde jsme v kreativní dílně vyrobili pro maminky malé překvapení. K večeři na nás čekala ryba s bramborovou kaší a unavení si leháme do postýlek.

Hana S.

Třetí den - 23.2.

Dnes se počasí vyjasnilo, takže jsme mohli lyžovat. Napadl sníh a sjezdovka byla krásná. Před snídaní jsme se rozdělili do družstev a dostali jsme rozlišováky. Pak jsme naložili lyže a lyžáky a pan správce nám je odvezl až k sjezdovce. Lyžovali jsme až do oběda. Po poledním klidu jsme se vrátili na sjezdovku, abychom využili sněhu. Všichni jsme se těšili na večeři, protože byly domácí borůvkové knedlíky. Knedlíky byly výborné a přejedli jsme se. Po večeři jsme šli do společenské místnosti a hráli jsme hry ve družstvech a zpívali. Doufáme, že se zítřek vydaří stejně jako dnešek.

Jana J. a kol.

Čtvrtý den - 24.2.

Dnes ráno, když jsme se probudili, zjistili jsme, že v noci přibylo sněhu a ochladilo se. Všude bylo krásně bílo. Po snídani jsme se oblékli ještě tepleji než včera a vyšli lyžovat. Všichni už jezdí mnohem lépe, proto jsme mohli jít na sedačkovou lanovku. Dopoledne taky vysvitlo sluníčko. Vrátili jsme se na oběd do chaty a měli jsme delší polední klid, abychom si více odpočinuli. Odpoledne jsme šli znovu na sjezdovku a lyžovali až do půl páté. Večeře byla výborná a dokonce jsme měli i dezert. Během večerního programu jsme se ocitli i v kasinu. Ted už se těšíme do postýlek. A hurá co nám připraví zítřejší den.

Anna a kol.

Pátý den - 25.2.

Dnešní den jsme strávili opět na sjezdovce a užívali jsme sněhu, co to šlo. Jedno z družstev se dokonce po obědě dívalo na video, jak lyžují, a odpoledne se zdokonalovali. Po večeři jsme už museli balit. Hlavně nic nezapomenout! Lyže, přeskáče, hůlky, kufr, knížky, trika, bačkory, termoprádlo, ... A teď už běžíme na vyhodnocení celotýdenní soutěže a diskotéku. Naším DJem byla DJ Adél, a tak jsme si diskotéku skvěle užili. Poslední den je za námi a už se na vás, rodiče, těšíme!