Lyžařský kurz Benecko - 5.B
5.-10.1.2015

Pondělí, 5.ledna 2015
Dnes, 5.1., jsme po dlouhé cestě autobusem přijeli pod hotel Bára. Zbytek jsme museli šlapat, protože tam autobus nemohl vyjet kvůli hodně sněhu. Když jsme šli k hotelu, padal sníh tak, že jsme přišli jako sněhuláci :-), ubytovali jsme se a šli na oběd. K obědu bylo knedlo, vepřo, zelo (mňam). Vybalili jsme si a připravili na lyže. Došli jsme k sjezdovce a zjistili jsme nemilou zprávu, že si budeme muset hrát na rolbu (ušlapávat sjezdovku). Bylo to náročné na nohy. Když jsme došli na vrchol, čekala nás sladká odměna. Zalyžovali jsme si krásně a velmi jsme se nasmáli u vleku, který byl neobvyklý, a nikdo no neznal. Skoro všichni na něm spadli :-). Před poslední jízdou jsme dostali čísla, která jsme si měli zapamatovat do večera. V poslední jízdě jsme chtěli sjet až dolů, ale někdo spadl kvůli hlubokému sněhu. K večeři jsme dostali plněné knedlíky. Ta čísla byla na rozdělení týmů na lyže. Dál jsme si řekli nějaká pravidla. Ještě jsme se rozdělili do týmů. A tam budeme hrát různé hry. Hned jsme si jednu zahráli: měli jsme si vzít přeskáče, podlézt tým a obout a zapnout si botu. Byla to sranda. Už se těšíme na další den.

Autor: PrasMagLive Pojíček

Úterý, 6.ledna 2015
Dnes ráno jsme vstali a všichni šli na snídani. K snídani jsme měli švédský stůl. Po snídani se všichni šli oblékat na lyže. Mezitím jsme si vyčistili zuby. Když jsme vyrazili, auto nám odvezlo lyže a hůlky, což nám dost ulehčilo cestu. Jezdili jsme sem a tam po sjezdovce. Všichni se měli dobře. Hned potom jsme šli na oběd. K obědu jsme měli hrachovou polévku a těstoviny s masem. Po odpoledním klidu jsme šli znovu na lyže. Jezdíme na pomě, ale první družstvo jelo na čtyřsedačkové lanovce. Vrátili jsme se na večeři. K večeři byl špenát, knedlíky a maso. V půl osmé jsme se sešli dole a hráli jsme různé hry. Během večerního programu se bodovalo. Tři pokoje měly kolem tří bodů a tři pokoje měly po deseti bodech. Ty tři pokoje musely jít na konci uklízet a zbytek hrál slepou bábu. V devět hodin byla večerka a jdeme spát. Dobrou noc.

Autor: Inteligenti

Středa, 7.ledna 2015
Ráno hned po snídani měla první skupina ranní lyžování (o hodinu dříve než ostatní). Potom po lyžování jsme šli na výtečný oběd – řízek a šťouchaný brambor + řepa. Potom jsme měli odpolední klid a potom jsme šli opět lyžovat na velkou sjezdovku. Pak jsme došli k hotelu a dali jsme si svačinu, což byl chléb s vajíčkovou pomazánkou + rajče. Po svačině byl klid a mohli jsme se umýt. Následovala večeře. Špagety po italsku. Večerní program se skládal ze dvou her. První byla sčítání čísel a docílení nejrychlejšího výsledku. Druhá hra se jmenovala Městečko Palermo.

Autor: Lentilky

Čtvrtek, 8.ledna 2015
Probudili jsme se do jitra,
potom jsme si dali snídani.
Šli jsme na záchod, žádná látra,
a pak jsme měli čas na zkoušení.
Večer nás čekalo představení,
ale ještě předtím bylo nakupování.
Sladkosti zas nový,

Po stavbách na hřišti
stavěli jsme „lahevdráhy“.
Dost jsme si to užili
a věci se nám pak sušily.
Pak jsme zase zkoušeli,
potom jsme se koupali.
Nakonec jen večeře
a to je konec dnešního děje.

Autor: Výborné sušené mango z Tesca (za tři koruny!)

Pátek, 9.ledna 2015
Dnes ráno jsme jako obvykle vyrazili na lyže. Museli jsme spojit družstva, protože přibyli marodi, a tak paní učitelka Morávková s nimi zůstala v hotelu. Když jsme se vrátili zpět, šli jsme na oběd. Oběd byl jako vždy výtečný. Měli jsme gulášovou polévku a hlavní chod byl obalovaný rybí filet s bramborovou kaší plus kompot. Poté následoval polední klid, který jsme si moc užili. Při odpoledním lyžování jsme si vyzkoušeli černou sjezdovku, s kopcem jsme se rozloučili a pokračovali v denním programu. Po večeři následovaly námi ztvárněné pohádky, jako například Kriminálka Otesánek, Červená Kikikarkulka, Smolda Křupka. Den předtím jsme viděli i pohádku Drsňák Jeníček a Cool Mařenka. Hned poté byla DISKOTÉKA. Měli jsme tu nejlepší DJ Áku (Adélu). Diskotéku jsme si užili a hned poté jsme si šli lehnout, napsali tento úžasný deník a uchýlili ke spánku.