Lyžařský kurz Benecko, Krkonoše

3. třídy

Pondělí

I když jsme ráno odjeli s mírným zpožděním, pan řidič hravě vše dohnal a k hotelu Diana jsme přijeli v 11.30 hod. Společně jsme vyložili autobus - lyže a boty do lyžárny a svá „malá“ zavazadla na pokoje, která nám byly přiděleny Pokoje i koupelny jsou velmi pěkné, snad se nám bude hezky spát. V půl jedné byl oběd - výborná polévka a milované špagety. Po poledním „klidu“, kdy jme rozuklízeli své věci do skříní, jsme šli na rozřazování do 5 družstev. Před večeří jsme se vysprchovali a připravili na večerní program. Namalovali jsme si obrázek na bodování a paní učitelka nám ho přilepila na dveře. Při večerním programu jsme si řekli, jak se správně obléknout na lyže a rozlosovali jsme se do soutěžních družstev na večerní hry. Na závěr jsme si zazpívali s kytarou a šli do hajan. Zítra nás čeká opravdové lyžování na sjezdovkách. Dobrou noc.

Úterý

Ráno jsme se probudili do sluníčka. Některým se z postýlky moc nechtělo, ale dali jsme to. Dopoledne jsme se po družstvech vydali na sjezdovky a pilovali jsme lyžařský styl. Šlo nám to dobře. Zpět jsme se dostali na lyžích až k hotelu. Po poledním klidu jsme šli znovu na lyžovačku. Kolem 16.00 hodiny padla mlha, ale ani to nás neodradilo. Po návratu sprchování a návštěvy na pokojích. Po výborné večeři – smažák, hranolky a palačinka, jsme se pustili do večerních aktivit a radovánek. Den byl prima a doufáme, že i zítra bude fajn. Dobrou noc.

Středa

Máme za sebou druhý lyžovací den. Ráno bylo pod mrakem, ale to nám nevadilo a vyrazili jsme opět po družstvech na sjezdovky. Dopoledne jsme se věnovali výuce lyžování. Po výborné polévce a rajské omáčce s knedlíkem k obědu a po poledním „klidu“ jsme se vydali opět lyžovat. Tentokrát s různými lyžařskými „kašprdlátky“. Bylo to prima a nasmáli jsme se. Večerní hra – KUFR – po družstvech se nám také líbila. Zítra nás čeká třetí odpočinkový den, tak uvidíme, co bude. Máme se dobře a líbí se nám tu. Dobrou noc.

Čtvrtek

Ráno nás probudilo bubnování deště. Naštěstí to byly hlavně tající rampouchy ze střechy, ale venku vytrvale mžilo. Po trošce přemlouvání jsme se přesto vydali na dopolední lyžování a udělali jsme dobře. Bylo to nakonec bezva. Odpoledne nás čekal výlet do městečka. Někteří stateční s panem učitelem na běžkách, ostatní pěšky. V místním obchůdku jsme si mohli nakoupit dobrůtky a dárečky domů. Cesta zpět byla mokrá, ale museli jsme to zvládnout. Těšili jsme se moc na večerní zpívání a diskotéku, tak jsme i trochu zlobili. Nakonec se vše vydařilo a my jsme se uložili k předposlednímu spánku. Co bude zítra, to uvidíme. Dobrou noc.

Pátek

Dnes jsme po snídani vyrazili na naše poslední lyžování. Sníh sice mizel před očima, ale i přesto jsme si to moc užívali i díky hodnému panu vlekaři, který nás zásoboval bonbóny. Po obědě a poledním klidu jsme se rozdělili na malou skupinku lyžařů, se kterou šel sjíždět kopec pan učitel a větší skupinku, která si vybrala menší pěší výlet zakončený sjížděním kopečku na ježdících. K poslední večeři jsme měli výborný řízek a pak nás navštívil náčelník horské služby a poučil nás o strastech a slastech hor. Po poučné přednášce jsme dobalili kufry a batůžky a uložili se do postýlek. Bylo to tu moc prima, ale už se těšíme domů, až budeme všechny své zážitky vyprávět rodičům.